Jyväskylä, 4.11.15
Julkaisuvapaa

Jyväskylän Messut Oy laajentaa liiketoimintaansa

Jyväskylän Messut laajenee uudelle liiketoiminta-alueelle. Omien messutapahtumien ja hallivuokrauksen lisäksi yhtiö alkaa tuottaa koulutuksia ja seminaareja.  Uusi liiketoiminta alkaa viestintään liittyvien koulutusten ja seminaaritapahtumien tuottamisella ja tarjonta laajenee kysynnän mukaan myös muille toimialoille.

Uutta liiketoimintaa hoitamaan on nimitetty viestintäkouluttaja, KTM Annamaija Manninen. Hän on aloittanut projektipäällikkönä marraskuun alussa. Mannisen päätehtävänä on suunnitella ja toteuttaa Jyväskylän Messuille valtakunnallinen vuosittainen viestinnän huippuseminaari. Lisäksi hän tarjoaa yrityksille viestintäkoulutuksia sekä kehittää ja toteuttaa Jyväskylän Messujen omaa viestintää.

–Jyväskylän Messut hakee jatkuvasti tapoja, joilla voidaan tukea ihmisten ja yhteisöjen kehittymistä henkilökohtaisten kohtaamisten keinoin. Annamaija Mannisella on pitkä kokemus viestinnän parissa. Uskon, että hänellä on erinomaiset mahdollisuudet synnyttää yhtiöön uutta liiketoimintaa, toteaa Jyväskylän Messut Oy:n toimitusjohtaja Leo Potkonen.

–Yhteiskunta pyörii viestinnän voimalla. Työntekijöiden hyvät viestintätaidot ovat jokaisen yrityksen toiminnan perusedellytys. Koulutusten lisäksi on hienoa päästä synnyttämään Jyväskylään uutta viestinnän huipputapahtumaa, sellaiselle on tässä maassa tarvetta, toteaa projektipäällikkö Annamaija Manninen.

Jyväskylän Messut Oy järjestää messu- ja kongressikeskus Paviljongissa vuosittain 50 tapahtumaa. Niistä 10 on yhtiön itse järjestämiä messuja ja 40 erilaisia kokouksia, juhlia, konsertteja ja näyttelyitä, joihin asiakkaat ovat vuokranneet Paviljongin hallitilat ja tapahtumajärjestelyt.
 
Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Leo Potkonen, 0500-499964, leo.potkonen@jklmessut.fi
Projektipäällikkö Annamaija Manninen, 040-511 5042